Galaxy Life Polska Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyZaloguj


Poprzedni temat «» Następny temat
Charakterystyka ataku.
Autor Wiadomość
Simi86-

Dołączył: 08 Wrz 2012
Posty: 69
Ostrzeżeń:
 2/3/6
Wysłany: 2012-09-17, 10:52   Charakterystyka ataku.

Jeśli już można coś zasugerować, to jak na mój gust powinna się zmienić nieco charakterystyka ataku jednostek. Najgorsze dla atakującego jest to, że nasze jednostki, jak już dobiorą się do jakiegoś budynku, to są praktycznie bezbronne. Wyjeżdża z bunkra jeden kolos i potrafi nam zniszczyć (przykładowo) 4 kolosy, które akurat atakują gwiezdną bazę. Zmiana mogłaby polegać na tym, że jeśli atakujemy budynek, a w naszym zasięgu pojawią się jednostki gracza broniącego, to nasze jednostki powinny przerwać forsowanie budynku i zająć się walką właśnie z nimi. Bo w ten sposób od razu praktycznie jesteśmy spisani na straty.

edit/ O sokołach to już nawet nie ma co wspominać. Te atakują tylko wieżyczki, a w następnej kolejności bunkry i budynki. Ale jak już wylecą sokoły przeciwnika, bądź pojawią się inne jednostki przeciwnika, to już mamy po sokołach, bo nawet nie potrafią się bronić. Powinny w pierwszej kolejności walczyć. A one dalej strzelają sobie do wieżyczek, bądź innych budynków.

edit2/ Jeszcze o kapsułach szpiegujących. Dobrze by było, gdyby szpiegowanie włączać całkowicie oddzielnym buttonem. Automatyczne wyświetlanie się "szpiegowania" powoduje to, że często przez przypadek kliknie się myszką, i już po kapsule. A często jest również tak, że w razie niedokładnego najechania na napis "atakuj" również uaktywnia się kapsuła i ją niechcący tracimy.

A co na to inni gracze?
 
   Podziel się na:     
Ola

Dołączył: 25 Sie 2012
Posty: 31
Wysłany: 2012-09-17, 16:43   

Bardzo się z Tobą zgadzam, masz absolutną rację :)
 
   Podziel się na:     
Szymon 
Szymon55556


Wiek: 15
Dołączył: 12 Sie 2012
Posty: 511
Skąd: Płock
Ostrzeżeń:
 2/3/6
Wysłany: 2012-09-17, 17:21   

ja mam taki pomysł że można władać jednostką w bitwie np. dajesz kolosa i z dwóch stron są banki
on atakuje tam gdzie mniej a ty zaznaczasz go i wybierasz cel jego ataku
tak powinno być Likwi nie mów że gra by była za łatwa tak powinno być ale
przy s-strikach to by było tak że np. jadą sobie gdzieś tam wybieramy budynek
a one go okrązają w kółko tak czasami robią xD aż do zniszczenia
sądze że to nie dopatrzenie
jak władca może nie mieć władzy na armią xD
 
   Podziel się na:     
Szymon 
Szymon55556


Wiek: 15
Dołączył: 12 Sie 2012
Posty: 511
Skąd: Płock
Ostrzeżeń:
 2/3/6
Wysłany: 2012-09-17, 17:23   

ale i działa też powinny mieć małą zmiane powinny mieć system co atakować a nie kto pierwszy się nawinie
 
   Podziel się na:     
Simi86-

Dołączył: 08 Wrz 2012
Posty: 69
Ostrzeżeń:
 2/3/6
Wysłany: 2012-09-17, 19:19   

Możliwość wyboru ataku (tak jak zaproponował Szymon) byłaby super.
Dla przykładu. Dzisiaj np. staram się ulokować zeppelina, aby wykończył wyrzutnię rakiet (była już licha, więc nie sprawiłaby ceppelinowi kłopotu. Zabrałaby tylko troszkę "zdrowia"), a on przelatuje sobie nad wyrzutnią, leci dalej, zatrzymuje się w dodatku w zasięgu wieży snajperskiej i atakuje magazyn. No i dostaje w "trąbkę" z laseru, rakietami... i papa. Po zeppelinie. ;)
 
   Podziel się na:     
Paweł

Dołączył: 08 Wrz 2012
Posty: 34
Wysłany: 2012-09-17, 19:22   

No niby po to jest cel: "cokolwiek, obrona, zasoby"; aby dane jednostki priorytetowo atakowały swoje cele, trzeba było wziąć sokoła :)

Może właśnie twórcy chcą "aktywować" niektóre jednostki do gry, bo niektóre byłyby bezużyteczne.
 
   Podziel się na:     
Szymon 
Szymon55556


Wiek: 15
Dołączył: 12 Sie 2012
Posty: 511
Skąd: Płock
Ostrzeżeń:
 2/3/6
Wysłany: 2012-09-17, 19:25   

jednostki które mają cele różne
1)mają 2x większe obrażenia do nich np. sokół ma w ataku 100x10 ale skoro damy mu do ataku
wieze to zadaje 200x20 obrażenia z celem zasoby to podobnie a cel cokolwiek się nie liczy :P
2)usunąć
 
   Podziel się na:     
Szymon 
Szymon55556


Wiek: 15
Dołączył: 12 Sie 2012
Posty: 511
Skąd: Płock
Ostrzeżeń:
 2/3/6
Wysłany: 2012-09-17, 19:31   

a i dodam że s-strike powinny mieć specialne zachowanie
że puszcza się go na bitwe i atakuje tak jak teraz jest
ale jak atakuje wybrany cel (opisałem jak)
to on po zniszczeniu dalej tak krąży :)
 
   Podziel się na:     
Szymon 
Szymon55556


Wiek: 15
Dołączył: 12 Sie 2012
Posty: 511
Skąd: Płock
Ostrzeżeń:
 2/3/6
Wysłany: 2012-09-17, 20:39   

chciałbym jeszcze dodać że można atakować jednostki które wyszły z bunkra xD
 
   Podziel się na:     
Simi86-

Dołączył: 08 Wrz 2012
Posty: 69
Ostrzeżeń:
 2/3/6
Wysłany: 2012-09-18, 10:59   

Inna sprawa jest taka, że nie sądzę, aby producenci coś z tym zrobili. A dlaczego? Wiadomo... ;) Scenariusz polega na tym, żeby atakujący (zwłaszcza ci aktywni) tracili jak najwięcej jednostek. A nóż-widelec wydadzą kaskę na chipy.
To jest już kolejna gra on-line (już nawet nie wiem, która z kolei), która, podobnie jak poprzednie, zmierza do tego, żeby nabić kieszenie producentom. Z jednej strony się nie dziwię, bo za swoją pracę chcą mieć jakieś korzyści finansowe. To normalka. Nie ma nic za darmo (pewnie zrobiłbym tak samo ... ;) Z drugiej, takie sterowanie grą pod kątem zysku powinno się odbywać w nieco mniej widoczny sposób. Na początku może tego nie widać, ale później...
Pomimo tego gra jest fajna, aczkolwiek powoli (mówię o swoich odczuciach) zaczyna nużyć. Właśnie z braku możliwości decydowania o ofensywnych możliwościach i planowaniu (i sterowaniu) atakiem naszej armii. Ale cóż. Coś za coś. Osobiście wolę strategię w stylu Age of Empire, gdzie gracz ma dużo, dużo więcej do powiedzenia.
Pozdrawiam. Życzę nadal miłej zabawy. Moje Starlingi wystawię chyba na licytację :D / żartuję :) Zawsze można się czasem pobawić.

PS. Dzisiaj zagrałem sobie pod kątem sprawdzenia mojej teorii. Straciłem multum jednostek, a bunkier przeciwnika prawie nienaruszony. Stawiasz jak najbliżej bunkra swoich żołnierzyków, a tu co? "Motorki" jeździły wszędzie i atakowały wszystko, tylko nie bunkier, to samo Sokoły, tudzież Zeppeliny. Ehhhhh, co za niezdyscyplinowane wojsko ;)
 
   Podziel się na:     
Szymon 
Szymon55556


Wiek: 15
Dołączył: 12 Sie 2012
Posty: 511
Skąd: Płock
Ostrzeżeń:
 2/3/6
Wysłany: 2012-09-18, 16:00   

JA O TYM MÓWIE NO CO TO MA BYĆ???
TE ZARABIANIE TAK WIDAĆ ŻE MI
GRA BRZYDNIE JAK BY BYŁA TAKA
OPCJA OFENSYWY LIKWI BY MUSIAŁ NAPISAĆ PORADNIK xD
I GRA BY NIE BYŁA TAK NUDNA :)
Ostatnio zmieniony przez Szymon 2012-09-18, 20:47, w całości zmieniany 1 raz  
 
   Podziel się na:     
Simi86-

Dołączył: 08 Wrz 2012
Posty: 69
Ostrzeżeń:
 2/3/6
Wysłany: 2012-09-18, 20:39   

Aj tam... od razu poradnik. Wystarczyłaby krótka instrukcja obsługi ;)
 
   Podziel się na:     
Szymon 
Szymon55556


Wiek: 15
Dołączył: 12 Sie 2012
Posty: 511
Skąd: Płock
Ostrzeżeń:
 2/3/6
Wysłany: 2012-09-18, 20:48   

przytrzymaj mysz i zaznacz 3 piechoty
daj im cel ataku
jeżeli w pobliżu jest sniperka zaznacz piechote i daj im do ataku sniperke...
-------------------------------------------------------------------------------------------
no całkiem krótko xD
 
   Podziel się na:     
Simi86-

Dołączył: 08 Wrz 2012
Posty: 69
Ostrzeżeń:
 2/3/6
Wysłany: 2012-09-18, 20:57   

Nie wiem, po jakiego diabła to zdanie o snajperce ? ;) Wystarczą dwa pierwsze... o wskazaniu celu :D
Może lepiej, żebyś się nie brał za pisanie instrukcji, bo wyjdzie encyklopedia ;) :D
 
   Podziel się na:     
Likwi 
Galaktyczny Szperacz


Wiek: 25
Dołączył: 25 Lip 2012
Posty: 330
Skąd: Kraków
Wysłany: 2012-09-18, 22:08   

Gra jest tak skonstruowana że masz do dyspozycji Kilka planet w których można DUŻO jednostek zbudować a do tego owe jednostki robią się w krótkim czasie . Do ataku masz również skalniaki i rakiety wiec atak jest łatwy do przeprowadzenia i szybkie wyeliminowanie przeciwnika z wysokim poziomem szybko odbudowujesz armie i jedziesz dalej . Co do wskazywania co maja jednostki atakować jest bez sensu gdyż wtedy obrona nie miałaby sensu . Jest kilka sposobów na wyciągniecie jednostek z bunkrów jeżeli nie chcesz marnować skalniaków . Przede wszystkim jeżeli coś chcesz zyskać musisz coś stracić a nie na łatwiznę rach ciach i gotowe . Gra wymaga troszkę myślenia i kombinowania jeśli byłoby za prosto szybko by się znudziła . Co do rzeczy za chipy nie jest tego aż tak dużo a większość z nich jest droga i nie wpływa na przebieg gry tak znacząco jak sądzicie jeżeli wydasz ze 300zł no to chwile będziesz mógł poszaleć ale to tylko chwila później wracasz do normalnego trybu gry . Wiadomo twórcy chcą zarobić bo nikt im za darmo nie da wszystko kosztuje .
 
   Podziel się na:     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: 




wxv.pl - załóż forum dyskusyjne za darmo



rplapl | mkt-cs | hpschool | hbh | 6300


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template AcidTechBlood modified by razz |
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 31